úterý 26. července 2011

Pojištění mobilního telefonu? Rozhodně ano!

Už to bude pěkných pár měsíců zpět co si můj dobrý kamarád pořídil mobilní telefon Nokia N97. Tehdy to byl telefon skutečně se všemi funkcemi co si jen člověk mohl přát. Tomu odpovídala i cena, která byla 17000 Kč. Proto se také rozhodl k telefonu přikoupit pojištění (něco jako je toto:http://www.datart.cz/sluzby/pojisteni_mobilnich_vyrobku.html), ale ještě za cenu 799Kč. Myslel jsem si, že jsou to jen vyhozené peníze, protože jak asi víme, když má dojít ze strany pojišťovny k vyplácení peněz, tak se pojišťovny většinou snaží, aby nemusely moc platit. Takže jsem očekával, že když se s telefonem něco stane pojištění bude k ničemu. Maximálnějsem očekával vyplacení zlomku ceny telefonu nebo nákladů na opravu.
Netrvalo dlouho a telefon nešel zapnout. Laicky řečeno, telefon byl mrtvý. Následovala tedy reklamace. Díky pojištění byla reklamace vyřízena kladně. Na telefonu neproběhla žádná oprava, protože můj kamarád dostal přístroj zcela nový! V krabičce včetněveškerého příslušenství. A když telefon odesílal na reklamaci, nepřibalil příslušenství jde tedy říct, že jedno příslušenství na tom získal. Mám dojem, že po této události následovaly ještě nějaké drobné závady, které byly opět vyřízeny kladně. Tentokrát už pouze opravou, ale i to považuji za úspěch. Pojištění za 799Kč tak ušetřilo spoustu peněz. Pokud bych si takto drahý telefon kupovat rozhodně i s pojištěním, protože se pojištění vztahuje i na poškození, které si jeho majitel způsobí sám. A navíc po této zkušenosti můžu říct,že se pojišťovna nevyhýbala plnění, spíše naopak.

Žádné komentáře:

Okomentovat