neděle 4. března 2012

Podvod jménem eRmail

I přes řadu varování všude po internetu stále narážím v různých fórech apod. na příspěvky lidí, kteří klikáním na reklamy od eRmail strávili „mládí“ ale nic nedostali. Proto si myslím, že by nebylo od věci kdybych trochu popsal, jak tento podvod funguje a kdo za tím stojí.
Firma eRmail slibuje 5Kč za každou reklamu, kterou vám pošlou a vy na ni kliknete. To by teoreticky mohlo i fungovat. Bohužel to ale nefunguje. Když si pročtete jejich stránky, zjistíte, že od zadavatele reklamy dostane eRmail pouze 0,14 Kč za každý reklamní e-mail. Vám ale slibují 5Kč. Asi je jasné, že tento rozdíl vám nikdo ze své kapsy platit nebude a dokonce nedostanete vůbec nic. Pak jsou tu také všeobecné obchodní podmínky, což je vlastně smlouva, kterou s eRmail uzavíráte při registraci. Řada lidí je nečte a tím dělají obrovskou chybu. Kdyby si je totiž přečetli, nikdy by do toho nešli. Uvedu nejdůležitější pasáže.

čl. II.
7.Zprostředkovatel určuje výši získané Odměny za přečtení Reklamního emailu nebo vyplnění Dotazníku dle marketingové kampaně navržené dle požadavků daného Zadavatele.

To znamená, že za přečtení e-mailu můžete dostat 5 Kč, ale třeba i 2 Kč nebo vůbec nic a je to dle podmínek, které jste odsouhlasili.

čl.VI.
2.Registrací do uživatelského systému Zprostředkovatele uděluje Uživatel Zprostředkovateli souhlas ve smyslu zákona č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů, ve znění pozdějších předpisů, ke zpracování osobních údajů, které mohou být Uživatelem Zprostředkovateli sděleny v souvislosti s marketingovou činností Zprostředkovatele. Souhlas Uživatele zahrnuje zpracování osobních údajů i dalšími subjekty, které zpracovávají osobní údaje na základě smluvního vztahu se Zprostředkovatelem.

Zde dáváte souhlas k tomu, že eRmail může prodávat vaše soukromé údaje dalším firmám a ty vás mohou dle libosti oslovit s jejich nabídkami.

čl. VII.
2.Strany se zavazují k mlčenlivosti a zdrží se jakýchkoli prohlášení či komentářů adresovaných veřejnosti nebo médiím v průběhu či po vyřešení sporu.

Z této části plyne, že pokud se s eRmail dostanete do sporu a dá se předpokládat, že ano, nesmíte o tom nikde a nikdy mluvit.

9.Odměnu může Uživatel čerpat po dosažení její minimální výše, která se liší podle tzv. Levelu Uživatele. Uživatelé prvního Levelu mohou čerpat Odměnu ve výši 1.000,- Kč poté, co jejich Odměna dosáhne výše minimálně 1.000,- Kč, Uživatelé druhého Levelu mohou čerpat Odměnu ve výši 2.000,- Kč poté, co jejich Odměna dosáhne výše minimálně 2.000,- Kč a Uživatelé třetího Levelu mohou čerpat Odměnu ve výši 4.000,- Kč poté, co jejich Odměna dosáhne výše minimálně 4.000,- Kč. Vybrání a vyplacení Odměny před dosažením hraniční výše Odměny dle tohoto odstavce není možné. Uživatel na vyšším Levelu rovněž nemůže čerpat Odměnu dle podmínek stanovených pro Uživatele nižšího Levelu. Dosažení minimální výše Odměny, jakožto podmínka čerpání této Odměny, je dáno administrativními náklady Zprostředkovatele spojeným s vyplácením příliš nízkých částek Uživatelům. Dosažení vyšší minimální výše Odměny pro Uživatele vyššího Levelu je pak dáno tím, že tito Uživatelé získávají vyšší Odměnu oproti Uživatelům nižšího Levelu.

4.Uživatel je po registraci tzv. Uživatelem na Levelu 1. Po dosažení Odměny ve výši minimálně 600,- Kč Uživatel může využít možnosti stát se tzv. Uživatelem na Levelu 2 a po dosažení Odměny ve výši minimálně 1.600,- Kč Uživatel může využít možnosti stát se tzv. Uživatelem na Levelu 3.

Z těchto dvou částí, které jsou pro jistotu od sebe v obchodních podmínkách odděleny plyne, že než dosáhnete hranice pro výplatu peněz na určitém levelu, bude přesunuti do levelu vyššího. Tzn. že se k výplatě peněz prakticky nikdy nedostanete.

čl.VIII.
2.VOP mohou být Zprostředkovatelem kdykoliv změněny formou oznámení zveřejněného na internetových stránkách Projektu eRmail učiněného nejpozději k datu účinnosti změny VOP.

Toto je část nejdůležitější. Podle této části mohou kdykoliv jednostranně změnit pravidla hry. V extrémním případě mohou napsat, že za čtení e-mailů nebude vyplácena žádná odměna.

Snad už vám je jasné, jak výhodný eRmail je. Je výhodný a výdělečný, ale jen pro majitele firmy. Pro vás je to pouze obrovská ztráta času, za kterou vůbec nic nedostanete.  
A kdo za tím stojí? To je určitě věc, která všechny zajímá nejvíc.
Nejprve něco k historii firmy. Za tímto projektem je Ostravská firma Gold Plus s.r.o. která provozuje weby www.daseto.cz , www.goldprice.cz, www.goldsms.cz, a další které již nefungují. Jsou to takové ty weby, kde si za jednu SMS můžete koupit dovolenou za 160.000 Kč, nebo kde si za jednu SMS v hodnotě 4 Kč můžete koupit nový iPhone 4, který normálně stojí více jak 13.000 Kč. 
V den, kdy vznikl projekt eRmail byla v obchodním rejstříku firma Gold Plus s.r.o. přejmenována na eRmail company s.r.o. a figuruje v ní stále stejný majitel pan David Šmrha. Více v obchodním rejstříku na www.obchodnirejstrik.cz pod IČ: 28608461, které je uvedeno na webu eRmail ve VOP.

A kdo je David Šmrha? Pokud mu chcete poslat poděkování za peníze, které jste díky jeho projektu vydělali, není nic jednoduššího než tak učinit přímo na Facebooku. Jeho profil včetně fotek http://www.facebook.com/profile.php?id=1078367532 .

A co můžeme proti tomuto chytrákovi dělat? Možností je celá řada. Nejjednodušší je zanechat mu děkovnou zprávu na Facebooku. Další možnost je dát podnět ČOI. Určitě by pana Šmrhu potěšilo, pokud by se na jeho podnikání podívali reportéři Černých ovcí. Účinná by mohla být hromadná žaloba poškozených. Také jsem si všiml, že pomocí eRmail se propagují i velké firmy jako je např. O2. Jistě by stálo za to upozornit třeba O2 s kým spolupracuje.

Také je hromada nezákonných způsobů, jak mu zpříjemnit podnikání. Vzpomeňme si třeba na nedávné zprávy o odstavení webových stránek různých organizací v souvislosti se zrušením serveru megaupload.com. Ale k ničemu podobnému vás rozhodně nechci nabádat.
Já jsem udělal aspoň to, že jsem napsal tento článek. Pokud chcete, můžete si ho zkopírovat na svůj web či blog, ale prosím uveďte autora.



Úprava k 1.4. 2013

Vzhledem k tomu, že se před pár dny rozšířil do e-mailových schránek téměř všech lidí, kteří jsou u eRmailu registrováni  informační e-mail s názvem pravdaOeRmailu, rozhodl jsem se svůj článek doplnit.
V e-mailu pravdaOeRmailu se píše o praktikách eRmailu a e-mail obsahuje odkaz mimo jiné i na můj blog. E-mail s název pravdaOeRmailu  jsem já, coby autor tohoto blogu nerozesílal, ale jsem rád, že někomu můj článek posloužil jako zdroj informací a že uvedl odkaz, díky kterému si můj článek mohlo přečíst poměrně dost lidí, kteří jsou registrováni u eRmailu.
Je pochopitelné, že rozesílaný e-mail neunikl ani pozornosti společnosti eRmail v čele s Davidem Šmrhou. Vzhledem k tomu, že e-mail byl dobře zacílený, tedy na lidi registrované u eRmailu, může pro eRmail představovat značnou potíž. Což je dobře.
ERmail se tedy rozhodl k obraně, či spíše dalšímu útoku. Svoje webové stránky doplnili o jakousi galerii uživatelů, kterým již byly vyplaceny peníze. Galerie je ještě doplněna o pár odstavců textu, které reagují na vzniklou situaci a pokoušejí se přesvědčit, že eRmail podvodem není. V textu je dokonce odkaz na článek, který je umístěný na serveru žena.cz a eRmail je v článku vychvalovaný. U článku na serveru žena.cz je však napsáno "reklamní sdělení." Jedná se tedy o reklamu a znamená to, že si eRmail článek zaplatili. Opět je tu tedy jasně vidět podvod.
Výše zmíněnou galerii nalezneme zde http://www.ermail.cz/galerie. Myslím, že je evidentní, že galerii není problém při nejmenším úspěšně zpochybnit, nebo rovnou označit za podvrh.
Fotografie šťastlivců, kterým byla nějaká odměna vyplacena jsou velmi malé a nejdou jakkoliv zvětšit. Prvních 10 fotografií by bylo ještě možná uznatelných, ale zbylé jsou skutečně miniaturní a nic na nich není pořádně vidět.
Pozoruhodné je také to, že všem byla vyplacena zrovna tisícovka. Vypadá to nejspíš na pořádně odfláknutou fotomontáž. V lepším případě těm prvním deseti lidem, kteří jsou v galerii byla skutečně tisícovka vyplacena, aby se nabraly reference.
Další zajímavé zjištění je, že eRmail nemá oficiální profil na Facebooku, což si dnes už téměř žádná moderní společnost nemůže dovolit. Důvod je jasný. Asi stěží by eRmail ustál řady negativních ohlasů na této sociální síti a velmi rychle by se šířila po Facebooku informace o tom, že eRmail je podvod.
Z celé této odvety eRmailu spojené s uveřejněním smyšlené galerie lidí, kterým zaplatili a placeného článku opěvujícím eRmail, plyne jedno. A to, že eRmail dostal zásah, který patrně způsobil pokles zisků nebo aspoň v eRmailu vyvolal obavu, že k něčemu takovému by mohlo poměrně snadno a rychle dojít.
Nenechte se prosím ošidit smyšlenou galerií a těmi pár odstavci textu co je u ní a přestaňte sypat eRmailu, potažmo Davidu Šrmhovi do kasičky peníze za odkliknuté reklamy.
eRmail, ermail, remail, jak je to s ermail, ermail je podvod, ermail, David Šmrha, david Šmrha, David Smrha, david smrha, kdo je david smrha, kdo je David Šmrha, podvodník David Šmrha, klikačky, klikačka, hromadná žaloba na ermail, David Šmrha foto, funguje ermail? funguje remail? funguje eRmail? eRmail je podvod
Naopak pokud vám můj blog pomohl či vám byl jakkoliv jinak užitečný, můžete mě podpořit libovolnou částkou prostřednictvím PayPalu.


140 komentářů:

  1. Je to pravda,sám jsem to zažil!!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přátelé, kromě nadávání na Internetu je potřeba přejít do akce. Založil jsem adresu podvodZUmail@seznam.cz na kterou pošlete své zkušenosti (ne dohady, doslechy, jedna paní povídala), kdo má opravdovou zkušenost s ZUMailem, o co by se dala opřít hromadná žaloba. Oslovíme rovněž "solidní firmy", co na ZUmailu publikují (kromě tisíců nabídek nejrůznějších půjček), oslovíme ČOI, předám to svému advokátovi-plus jakékoliv další nápady.
      Ivo, Brno

      Vymazat
    2. ČR - ráj pro vyčúránky všeho druhu. Nicméně pokud člověk nedosáhne 1000 limitu,nemá vlastně eRmail za co žalovat. Tohle snad člověk nezažije jinde než v tý naší banánový republice.

      Vymazat
    3. Je to tu trochu mimo. O podvod se nejedná, prošli i kontrolou obchodní inspekce. Je to jen trochu jinak postavené. Slibují AŽ 5 Kč, to znamená, že je to max, minimum nesdělují.
      jak to, že tedy prosperují a vydělávají, když emaily prodávají od 0,02 až 0,15 Kč? No protože většinu lidí nevyplatí. Ovšem v souladu se zákonem. Získávání peněz je tak pomalé, že většina lidí to v průběhu času vzdá. Proto si to mohou dovolit.

      Více o ermailu a i ostatních emailovkám v reálných číslech naleznete zde:
      http://pracedoma-affiliate.webnode.cz/pravda-o-emailovkach/ermail/

      Vymazat
    4. Dobrý den.
      Je to tak, že 90% emailů je za 0,50 Kč. Občas přijde za 2,- Kč, Jednou mi snad přišel i za 4,- Kč, ale to velká vyjímka. Souhlasím s názorem, že získávání peněz je pomalé. Že by nějaký ermail byl za 0,- Kč se mi nestalo. Nejmíň jsem měl za 1 ermail 0,40. Minimální výběrečná částka u levlu 1 je 1000,- Kč, u levlu 2 2000,- Kč a levlu 3 4000,- Kč. Přechod do vyššího levlu je zcela dobrovolný. Moc nedoporučuji si účet na ermail zakládat, protože získávání peněz je velmi pomalé a dávat lidem doporučení, díky kterým můžete získat provize, tak si je akorát poštvete proti sobě. Než na výběrečnou částku dosahnete trvá to několik let, proto je možné, že většina lidí si ho nakonec zruší. Zapleveluje vám to akorát emailovou schránku.

      Vymazat
    5. po dosažení 900 kč klesá intenzita příchozích erm na jeden za týden, nyní po dosažení 950 kč jeden až dva za měsíc. V tomhle tkví celý fígl. Ve druhém levelu dostanete i 10 erm týdně, dokud nedosáhnete určité hranice, pak postupně erm přestávají chodit. Neznám nikoho, kdo by dostal hotové peníze.

      Vymazat
    6. Vzdala jsem to, protože jsem sice dosáhla 1000 Kč, ale peníze jsem nikdy neviděla. Odpověděli mi, že jsem přešla do 2. levlu, aniž bych o tom věděla. Je to podvod.

      Vymazat
    7. Já jsem se momentálně doškrábal na 928 Kč a kromě toho, že chodí míň a míň, mi z jednoho ermailu "kápne" už jen, 0,05 Kč, takže se mě rozhodli utrápit :D

      Vymazat
    8. po dosažení 930 kč dostávám za přečtený ermail 0.10 kč, cílové částky tímto zpúsobem skoro nelze dosáhnout, je to podvod. ikol 25

      Vymazat
    9. Tak jsem se dočkala...minulý týden jsem dosáhla 1000,- a dnes už je mám na účtě :)...

      Vymazat
    10. Taktéž jsem na 925+- a chodím my vše za 0.05Kč, manželka má zatím přes 700 a t stejný ermail chodí za 0.5Kč, odpověď od firmy byla že mají míň zakázek a že je lepší dostat 0.05 než nic. Na to proč manželka dostává o veliký rozdíl větší částku už nereagovali.

      Vymazat
    11. Nápodobně, lidi co takhle dát ermail do černých ovcí na ČT1? Nedomluvíme se a nepošleme tam hromadnou stížnost?

      Vymazat
    12. Jsem pro žalobu a začněme! Ozvěte se mi všichni na zaloba.ermail@seznam.cz, kdo jste ochotní podílet se na žalobě. Díky, Petr

      Vymazat
    13. Přesně, taky mi napsali, že jsem dobrovolně přešla do levelu 2. Nikdy bych nepřešla, chtěla jsem právě nejprve vědět, zda to není podvod. Hádali jsme se spolu po mailech, ale zcela zbytečně. :-(

      Vymazat
  2. Díky za vaši zkušenost, které je bohužel negativní, ale v případě eRmail tomu ani jinak být nemůže.

    OdpovědětVymazat
  3. 4.Uživatel je po registraci tzv. Uživatelem na Levelu 1. Po dosažení Odměny ve výši minimálně 600,- Kč Uživatel může využít možnosti stát se tzv. Uživatelem na Levelu 2
    - MOZE CI MUSI ?!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. bude muset to vyřeší dočastná změna VOP publikovaná na webu.

      Vymazat
  4. Přechod do vyšších levelů je zcela dobrovolný. Uživatel se sám rozhoduje, zda přejde do vyššího levelu či nikoliv.

    OdpovědětVymazat
  5. 9.Odměnu může Uživatel čerpat po dosažení její minimální výše, která se liší podle tzv. Levelu Uživatele. Uživatelé prvního Levelu mohou čerpat Odměnu ve výši 1.000,- Kč poté, co jejich Odměna dosáhne výše minimálně 1.000,- Kč, Uživatelé druhého Levelu mohou čerpat Odměnu ve výši 2.000,- Kč poté, co jejich Odměna dosáhne výše minimálně 2.000,- Kč a Uživatelé třetího Levelu mohou čerpat Odměnu ve výši 4.000,- Kč poté, co jejich Odměna dosáhne výše minimálně 4.000,- Kč. Vybrání a vyplacení Odměny před dosažením hraniční výše Odměny dle tohoto odstavce není možné. Uživatel na vyšším Levelu rovněž nemůže čerpat Odměnu dle podmínek stanovených pro Uživatele nižšího Levelu. Dosažení minimální výše Odměny, jakožto podmínka čerpání této Odměny, je dáno administrativními náklady Zprostředkovatele spojenými s vyplácením příliš nízkých částek Uživatelům. Dosažení vyšší minimální výše Odměny pro Uživatele vyššího Levelu je pak dáno tím, že tito Uživatelé získávají vyšší Odměnu oproti Uživatelům nižšího Levelu.

    A kdyby to náhodou mysleli s odměnou vázně tak je tu ještě:

    Práva a povinnosti Provozovatele

    1.Prokáže-li se, že Uživatel porušil podmínky stanovené těmito VOP, zejména tedy zřídil více Uživatelských účtů, uvedl nepravdivé údaje nebo při informování třetích osob o službách Zprostředkovatele užívá metody, které jsou v rozporu s VOP a dobrými mravy, je Zprostředkovatel oprávněn Uživatelský účet tohoto Uživatele smazat a v případě, že se na Uživatelském účtu nacházela Odměna, kterou si Uživatel dosud nevybral, propadá tato Odměna a všechny nároky s ní spojené ve prospěch Zprostředkovatele.

    To by byla náhoda, kdyby se na někoho nepodařilo najít (vymyslet) proč odměnu nevyplatit.

    P.S. pro uživatele, který zde píše pod nickem ERMAIL. Co tak napsat jméno a nějaký kontakt na vás, pokud zastupujete skutečně onu firmu? Běžně se to tak dělám.

    OdpovědětVymazat
  6. Moje zkušenost je že po roce a pul jsem se dostal na 959 99kč pote se peníze přestaly přičítat reklama sice chodí ale penízky už ne trvá to už asi 2 měsíce otto911@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. přesně to samé mám teď já jsem na 963,58 a ermaily chodí jak o život ,ale odměna za ně není takže jsem přestala klikat :-( jsem máma dvou dětí a myslela jsem si, že si přilepšíme, ale opět jsem naletěla

      Vymazat
    2. já také, než jsem dosáhl hranice 900,-Kč, chodily mejly normálně. Po dosažení hranice už mi asi 2 měsíce nepřišlo vůbec nic. Je to zcela evidentní, hranice 1000,-Kč tak nikdy nedosáhnu.

      Vymazat
    3. Také jsem teď dosáhl 900 a finito.....!!! Hochštapleři ...

      Vymazat
    4. jak to tady čtu tak jsem na tom stejně mam 1900 a chodí 2 ermail za týden za 10 halířů

      Vymazat
    5. Ta sama zkusenost, 1903Kc linhartlinhart@centrum.cz

      Vymazat
  7. hromadná žaloba a finito zatneme mu tipec

    OdpovědětVymazat
  8. Opravdu, by bylo dobré podat žalobu,člověk by si rád přividělal pár korun k důchodu a pak to vše vytunelují..

    OdpovědětVymazat
  9. Na tenhle článek jsem se dostala díky mailu, který mi dnes poslal ermail. Byl to email o jeho podvodech. Zatím mám na účtě 610 Kč. Budu klikat dál, až se dostanu na 1000, požádám o vyplacení a pokud se tak nestane, jakože se nestane, nebo mi emaily budou chodit ale nebudou se přičítat, nemám problém s tím napsat do ČOI a ani do televize Nova :) Michaela

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak na to samé si počkám.

      Vymazat
    2. Jsem na tom podobně,mám na kontě 608 Kč,chtěl jsem přejít do 2.levelu,ale bohužel to nejde.Takže nechám to dojít až na 1000Kč a pokud mi peníze nevyplatí,podám žalobu pro podvod. jiří.

      Vymazat
    3. Vida, jsem na tom naprosto stejně, pokud budete žalovat, přidám se, Alena

      Vymazat
    4. TV nova je TV Hovna do novy ne ale na primu do Diváckách zpráv :)

      Vymazat
    5. Můžete mě kontaktovat na mmuriel@seznam.cz ohledně ermailu je to důležité

      Vymazat
  10. tak jak to udelame s žalobou?

    OdpovědětVymazat
  11. Zdravím, co na to říct, jsem celkem v šoku. Na účtu mám asi 680 Kč. Člověk kliká jako pako, a pak by za to neměl dostat nic :-( Asi bych to udělala tak, jak Michaela klikat do 1000 Kč, protože do té doby nemáme důkaz, že nám to nepošlou. Pak bych se klidně ráda připojila k nějaké hromadné žalobě či stížnosti. Kdyby se nějaké akce takového typu na tohoto podvodníka rozjížděli, budu ráda, když mi dáte vědět na xwendys@seznam.cz, abych se případně mohla připojit. díky Vendula

    OdpovědětVymazat
  12. Ahoj, to jste všichni dostávali meily od Remail nebo i od Zumeil...nebo je to jedna pakáž? Známé chodí reklamní meily od Goldu a prý její kamarádka tu tisícovku dostala vyplacenou.....jestli je to všechno pravda, tak je to neskutečná drzost. Ještě by mě zajímalo, člověk, který píše toto varování, odkud má naše adresy? A není to jen proto, aby odradil co nejvíc lidí od klikání, aby se případné odměny vzdali? Celé se mi to zdá prapodivné, ale v naší vyčůrané republice by mě to asi ani nepřekvapilo....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. souhlasím s tebou, nevim odkud vzali naše adresy, beztak je to podvod

      Vymazat
  13. Přátelé, kromě nadávání na Internetu je potřeba přejít do akce. Založil jsem adresu podvodZUmail@seznam.cz na kterou pošlete své zkušenosti (ne dohady, doslechy, jedna paní povídala), kdo má opravdovou zkušenost s ZUMailem, o co by se dala opřít hromadná žaloba. Oslovíme rovněž "solidní firmy", co na ZUmailu publikují (kromě tisíců nabídek nejrůznějších půjček), oslovíme ČOI, předám to svému advokátovi-plus jakékoliv další nápady.
    Ivo, Brno

    OdpovědětVymazat
  14. Zdravím vás, jsem rád, že je můj článek užitečný :) Hromadná žaloba je určitě dobrý nápad. Ještě před hromadou žalobou bych zkusil pořad Černé ovce nebo Na vlastní oči.
    Zumail nebo eRmail je celkem jedno, si myslím. Prostě jde o podvod.

    OdpovědětVymazat
  15. Je pravda, že ermail by asi neposlal email, který poukazuje na jeho podvod. To by si udělal špatnou reklamu, takže možná je pravda i to, že je to jeho nápad, aby nás odradil od klikání. Ale na druhou stranu, jak tu někdo psal, že je dost lidí, co vyplaceno nedostalo. Takže já si počkám na tu 1000 Kč a jak nedostanu vyplaceno, obracím se na ty správné orgány. Už klikám snad rok a půl a bude to k ničemu? Ani náhodou, sice je to blbá tisícovka, kterou ale na druhé straně jen tak na zemi nenajdeme. Takže pokud máte někdo zájem se se mnou doklikat k 1000 a pak to řešit, tady je můj mail: michaela3.0@seznam.cz Michaela

    OdpovědětVymazat
  16. Nu,já bych se připojila k dotazu,odkud pisatel získal ,moji adresu

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to by mě velice zajímalo, protože mi tento ermail o podvodném jednání přišel na emailovou adresu, kterou jsem nikde neuváděl.Klikal jsem kdysi sice na ermaily, ale adresa byla jiná a účet je již půl roku zrušen.
      Rosťa

      Vymazat
  17. Dobrý den vážení,
    jisté je a podezřelé, že proč nám nabízejí čekání až na tu 1000covku !
    Jak již uvedl pisatel blogu, proč ne už třeba vybírat od STOVEČKY !!!
    Ano, prostě chce pán jednatel(majitel) získat co nejvíce času na připsání svých financí a finiššššš !!!
    A my, jako blbci ČESKÉHO NÁRODA utřeme noooos !!!!
    Ale to je se vším = placené reklamy na auto, nabízené práce na agenturách, atd, atd. !!!!!
    S pozdravem Jenda

    OdpovědětVymazat
  18. Odpovědi
    1. Asi tak já tam mám 270kč a seru na to :D denne na emailu 10 emailu zrusim to hned...

      Vymazat
  19. A pan majitel(provozovatel) zumailu se třčeba spokojí s vydělanými 10mega !!!
    Ale určitě ne jen s 10 mega, jelikož jisté je, že provozuje některá další taková podobná média, no a celkem si lehoučce a teď POZOR, LEGÁLNĚ přividělá 60 mega !!!!!
    Ano, LEGÁLNĚ, má přeci své obchodní podmínky, které jste i já potvrdily !!!!
    Sice dáme časem trestné oznámení, atd, ale jen u nás se dá takto legálně podvádět !!!!!!!
    Soud mu ve finále dá jen podmínku, nebo ani tu podmínku a nebude muset na ty seychely !

    OdpovědětVymazat
  20. Pane Ondro, dobrá inspirace.
    Lidi, ukončíme toto jeho podnikání zcela legálně a bez našeho trápení !!!!
    Na co ty halíře, či koruny !!!!
    Nebuďme najivní !!!!!!

    Já ode dneška klikat nebudu, a navíc zcela ruším svou registraci !!!!

    OdpovědětVymazat
  21. To raději budu po silnici cestou do potravin náhodně sbírat šrot a vydělám mnohem víc !!!!
    Nebo dávat do sběru papír !!!!

    OdpovědětVymazat
  22. Někdo se ptal, jak pisatel získal jeho adresu?
    Já si myslím, buď jako zadavatel reklamy od zumailu a tím se to dostalo knám všem registrovaným(pochopitelně).
    Nebo je to nasran.....zaměstnanec od zumailu a tímto již nesnesl vychcanost majitele obírat lidi a již přetekl kbelík nervůůů!!!!!
    Jen do toho pisately, držím palce.

    No a lidi, zvažte vše zde napsáno na tomto blogu, veškeré připomínky, fakta, atd.

    Já jsem již přesvědčen, jak jsem již uvedl, o postubu ukončit se zumailem spolupráci !!!

    S pozdravem Jenda

    OdpovědětVymazat
  23. Já taky naivně klikala a čekala na blbou tisícovku,přitom si můžu vydělat třeba za hodinu i mnohem víc...koho by zajímalo sirokamarketa@seznam.cz a dostanu třeba i 150kč vyplaceno a nemusím čekat na tisíce :-)

    OdpovědětVymazat
  24. Tak koukám, že jsem jako jedna z Vás ....klikám jak blázen kdo ví jak dlouho a v podstatě výdělek na prd. Pozvánku mi poslal kamarák tak jsem mu chtěla udělat radost. K podání hromadné žaloby se přidám určitě. mikyna35@seznam.cz 1000kč se dá vydělat určitě líp a dřív :)

    OdpovědětVymazat
  25. Ten obchodní model může fungovat. Stačí, když takhle rozšíří pomlouvačné zprávy. Lidé, co mají naklikáno 900kč se leknou a svůj účet zruší. Udělá to takhle mnoho lidí a oni si nechají zisky. Nezapomeňte, že mnoho lidí sice jsou registrovaní, ale neklikají, nebo někteří neklikají vůbec.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lidé, kteří mají 900 korun svůj účet nezruší. Lidé, kteří po roce mají 400 možná. Každopádně když si člověk přečte právní podmínky co si předtím nepřečetl, je mu jasné že ermail nemá důvod peníze vyplácet, protože za daných podmínek je nenapadnutelný. Každopádně by bylo dobré to dostat do televize, ať se o tom aspoň dozví co nejvíc lidí.

      Vymazat
  26. To uplně nesouhlasim s Ondrou. Většina lidí ke kterým se dostane takto "fantastická" nabídka k přívýdělku, tak se v první řadě podívá o co jde a co je to za firmu. Pak je to otázka pár sekund, než mu jakýkoliv vyhledávač na internetu nabídne tituly jako: "žaloba na Rmail", "argumenty proti Rmail" apod. Já u žádné klikačky nejsem registrovaná a ani nemám žádnou osobní zkušenost. Ani nemusím - To, že je to čekání na Godota - si mohu přeci zjistit díky informacím na internetu. A o tom to je, než do něčeho jdu, tak si o tom něco zjistim. Každopádně ty Černé ovce nejsou vůbec špatný nápad.
    Všechny zdraví Adéla

    OdpovědětVymazat
  27. Vždycky jsem byl nedůvěřivý k těmto typům nabídek, ale myslel jsem že se jedná o klasickou zlodějnu kde uživatel nedostane ve finalé zaplaceno => podvod, soudní žaloba, vězení
    Ale když čtu tenhle článek tak se musím smát. Škoda že mě to nenapadlo taky.

    Vy tu chcete podavat žaloby ??? a za co???
    Že vám po dosažení 999Kč za odklikané reklamy nechodí dale peníze?
    citace:
    "čl. II.
    7.Zprostředkovatel určuje výši získané Odměny za přečtení Reklamního emailu nebo vyplnění Dotazníku dle marketingové kampaně navržené dle požadavků daného Zadavatele.

    To znamená, že za přečtení e-mailu můžete dostat 5 Kč, ale třeba i 2 Kč nebo vůbec nic a je to dle podmínek, které jste odsouhlasili. "

    Samozřejmě pokud si date lvl 2 tak se vám ty peníze budou dále přičítat, ale nikdy nepřesáhnou částku pro vyplácení lvl2.

    Ti z vás co mají 650Kč na učtě a chtějí to dotáhnout na 1000, nedosáhnou ničeho jiného jen toho že si provozovatel bude moci koupit nové potahy do auta.

    Taky bych chtel podekovat autoru mailu pravdaOeRmailu. Přestože nejsem na eRmai apod. nikde registrováný, je podle v dnešním svěřě ,kde postavení a peníze jsou na 1. místě, vest antikampaň na takovéto zmetky.
    Piszczek@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  28. A co takový Emailing, to je projekt stejného pofidérního charakteru?

    OdpovědětVymazat
  29. Tomáš - já jsem si to nezaložil a to pro to, že v obchodních podmínkách není nikde uvedeno, že je povinnost této firmy maily vůbec posílat:) Tudíž se mohu dostat klidně na 900,- a poté mohou maily přestat posílat a nebo aby se to trochu pozdrželo mohou maily posílat nicméně za mnohem nižší částky a co se týče zákona? Není zde bohužel nic nezákoného. tom.lizatko@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  30. Ano, mohli by přestat posílat maily uplně, ale timhle zpusobem vytěží z lidí víc než kdyby to blokli (i když jen o trochu).
    Tihle hajzlíci už dopředu věděli, že ta jejich bublina jednou splaskne, proto ty machinace s levlama apod.
    Snaží se z každého človeka dostat co nejvíc kliku (co nejdele si udržet dojnou krávu).
    Piszczek@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  31. já bych sepsal petici at se tam podepíší všichni co byli nějak okradeni a potom někdo podá trestní oznámení a současně to dát taky na ČOI
    http://www.petice24.com/
    kontakt na mě e.d.i.1@seznam.cz Brno

    OdpovědětVymazat
  32. Podle toho co tu čtu a co jsem si přečetl na eRmailu bych to viděl asi tak: eRmail inkasuje peníze za kliknutí z unikátních IP adres účastníků, případně realizuje pro zadavatele dotazníková šetření u svých klientů. Za to jim na jejich "účty" připisuje korunky. Podmínky vyplácení jsou jasné, postup do dalšího levelu je dobrovolný. Proč tedy žádné peníze nedostanete? eRmail má jednoduchou databázi o třech sloupcích. V tom prvním je vaše emailová adresa, ve druhém sloupci stav konta - vaše penízky. Třetí sloupec je nejdůležitější. Obsahuje slůvko ANO nebo slůvko NE. Před každým spuštěním dalšího kola zasílání reklamy nebo dotazníku projede speciální skript všechny řádky této tabulky a když zjistí, že byste se účastí dostali na částku vhodnou pro vyplacení, zapíše do vašeho řádku, k vaší adrese slůvko NE. Po skončení skriptu se spouští další skript, který odešle dotazník nebo klik na reklamu na všechny emaily u nichž našel ANO a současně navýší konta o příslušnou částku. Tento kolotoč se neustále opakuje. Protože několik měsíců stoupají konta lidem, kteří lákají další a další. Celé je to chytře vymyšlené a naprosto nenapadnutelné. Výborně napsané obchodní podmínky totiž nezaručují, že vám budou chodit maily stále. Proto zapomeňte na nějaké žaloby apod. Jedině snad ta televize může pomoci, protože jediným účinným prostředkem, jak se bránit je neúčastnit se tohoto humbuku a vědět o něm co nejšířeji. Proto velmi chválím tento článek. Mimochodem, pokud chcete vydělat peníze, tak to jde třeba na těch dotazníkových šetřeních. Já se jich účastním, dávají od 400 do 800 korun za jedno sezení. Jedná se o cílenou skupinu spotřebitelů, zadávají si je velké firmy, třeba výrobci kávy, pracích prostředků apod. Většinou se to koná v restauraci v salonku v hotelu, pouští se při tom nové reklamy, natáčí vás na kameru, je tam moderátor diskuze, prostě je to profi, tak na hodinu na dvě. Registrace je korektní, oslovují vás podle věku, pohlaví, povolání, příjmové skupiny atd. Tak tolik ode mne.

    OdpovědětVymazat
  33. tak ermail psal na meil ze bude zverejnovat platby,no a ted mluv.jako mam tam cca pres 600 kč,uz kdysi pred rokem se toto tema rozebiralo,tak si doklikam na litr,kdyz nic udelam si vylet,a tomu frajerovi vykopu oči z hlavy aby nevidel na monitor.alah agbar

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Do toho jdu s Tebou. Jsem ráda, že nejsem jediný idiot, co se nachytal. Tak kdyby se něco dělo, dejte mi vědět na e-mail prosím. dejmcice@seznam.cz

      Vymazat
  34. Kdyby jste chteli skodit, muzete hromadne nahlasit jeho FB ucet jako zavadny. Fungovalo to pri prezidentske volbe, kdyz takhle odstrelovali konkurencni podporovatele, tak proc ne ted? Par tydnu bude bez FB :-)

    OdpovědětVymazat
  35. Ono je to postaveno tak, že jejich systém hlídá rozesílání ermailů tak, aby na výplatu 1000 Kč dosáhli jen známí a přátelé, případně lidi, kteří se na podvodu spolupodílejí.
    Je to asi tak, jako by vám slíbili na stavební brigádě 500 na hodinu, výplata ale je možná až od 20.000 Kč (proč ne dříve, nikdo nevysvětlí). Odpracujete poctivě 30 hodin, a od této chvíle se vám už nikdo neozve a další práci nenabídne (koneckonců ve smlouvě nic takového není, takže to vypadá, že žádnou smlouvu neporušují), pouze když budete chodit kolem stavby, tak tam uvidíte desítky podobných podvedených, kteří si tam poctivě odpracují svých 30 až 35 hodin zadarmo...

    OdpovědětVymazat
  36. Tak poté, co jsem včera zkoukla jejich "galerii vyplacených uživatelů", kde fotky lidí jsou tak malé, že nic není vidět a nejdou zvětšit, a kde v podstatě nejsou o uživatelích žádné informace, mi začalo být jasné, že jde o fake.. Naštve to, ale díky za článek, ujistila jsem se, že to opravdu fungovat nebude a ušetřím pravděpodobně pár hodin svého života. Bohužel mailz mi chodí i po zrušení účtu, jen ne jako ermail. Třeba když je budu poctivě mazat jako spam, tak se jich časem zbavím, Mrzí mě, že jsem takto hloupě "prodala" nebo spíš věnovala svou adresu volně ke spamování..

    OdpovědětVymazat
  37. Je fajn, že se téma okolo pana Šmrhy a jeho podvodných aktivit ve firmě eRmail věnujete a šíříte dále.

    Jedna věc mi ale zásadně vadí. Všude uvádíte, že jste si dal alespoň tu práci a sepsal tento článek a kdo chce si jej může klidně zkopírovat ale je nutné uvést autora.
    .
    Sám jste ale v článku čerpal z mého příspěvku z. 4.8.2011 (zde > http://www.pc-help.cz/viewtopic.php?f=11&t=70727#p528186 )

    Mě to v zásadě nevadí a jsem rád že jste to udělal, ale zkuste se zamyslet nad tím kdo je vlastně autor a proč tedy chcete aby jste byl jako autor uveden vy?

    S pozdravem Zdeněk aka smokeflypaper

    OdpovědětVymazat
  38. 2zdeněk

    Zdravím, váš příspěvek jsem skutečně četl a natolik se mi zalíbil, že mě přišlo škoda, aby zůstal jen na pc-helpu, tak jsem se ho pokusil rozšířit a umístit zde.
    V průběhu tvorby článku jsem nějak pozapomněl, že jsem na část článku použil váš příspěvek.
    Článek tedy samozřejmě doplním o odkaz na výše zmiňovaný příspěvek ve fóru, nebo pokud budete chtít, můžu uvést odkaz na váš web či blog, kde se touto myšlenkou o eRmailu zabýváte.

    A proč chci, aby mě ten kdo si článek zkopíruje, uvedl jako autora? Jednoduše kvůli tomu, aby se rozšířilo dále povědomí o tomto konkrétním článku i o blogu jako celku. Jako asi každý, kdo bloguje chci, aby si příspěvky, které zde uvádím přečetlo co nejvíce lidí a něco si z toho odnesli. Nic jiného za tím není.

    Doufám, že jsem vás moc nenaštval :)

    Petr.

    OdpovědětVymazat
  39. Ahoj!
    Sorky za moji češtinu, chtělbych ale poděkovat Pet'i za tenhle článek a vám všem za komenty pod nim. Nevím zda vite, ale eRmail útoči i v Polsku. Dneska našel jsem v polském netu stejnou nabídku firmy eRmail, jenže místo 5 Kč za přečtení mailika je 1 zł. Kromě toho ještě až 20 zł za anketu (20 zł = kolem 125 Kč). Pak začal jsem hledat info o tom eRmailu, a díky google našel jsem váš blog.
    Nevím zda není náhodou tak, že eRmail je už w CR "spalony", tak ted' pan David Beze Jmena chce tento podvod zorganizovat stejně u nás, anebo možná i v jinéch zemích.
    Pokud Autor nemá nic proti, chtělbych zde přeložit polsky nejdůležitější fragmenty. Tak všeobecně Poláci bohužel češtiny nic nehápej (kromě "pivo", "pilsner" a "beherovka" samozřejmě;))), a myslím si, že v tomto připadě nejen pro mně to bude užitečné.
    Zdravím!
    Kuba / Wrocław


    "Nawet pomimo mnóstwa ostrzeżeń w necie wciąż natrafiam na różnych forach itp. na skargi ludzi, którzy klikaniem na reklamy od eRmail stracili "młodość" ale nic nie dostali
    Dlatego myślę, że nie byłoby od rzeczy, gdybym trochę opisał tutaj, jak ten cały szwindel funkcjonuje. Firma eRmail obiecuje 5 KCz za każdą reklamę, którą oni wam poślą, a wy na nią klikniecie. Teoretycznie to by nawet mogło funkcjonować.Niestety, nie działa.

    Jeżeli wczytacie się w ich stronę, zauważycie, że od zleceniodawcy reklamy eRmail dostanie jedynie 0,14 KCz za każdy reklamowy mailik. Wam jednak obiecują 5 KCz.
    Chyba jest jasne, że tej różnicy nikt wam z własnej kieszeni nie wyrówna. A ostatecznie nie dostaniecie zupełnie nic.
    (...)
    "Później są tu także generalne warunki umowy, które właśnie akceptujecie przy rejestracji. Masa ludzi ich w ogóle nie czyta i tym samym popełniają straszny błąd. Gdyby je bowiem przeczytali, nikdy by się na takie coś nie zdecydowali.

    (...) to jest właśnie część najistotniejsza. Wedle tej części umowy oni mogą, kiedykolwiek chcą, jednostronnie zmienić warunki gry. W ekstremalnym przypadku mogą napisać, że za czytanie emaili nie będą płacić nic. Dosłownie: nie będzie wypłacona żadna nagroda.
    Chyba jest dla was już jasne, jak wygodny jest eRmail? Jest bardzo wygodny i "zarabiający" ale jedynie dla właścicieli firmy. W każdej chwili mogą jednostronnie zmienić warunki umowy i nie wypłacić nic. Dla was jest to po prostu koszmarna strata czasu, za którą nigdy nic nie dostaniecie.
    (...)
    A kto za tym stoi? To jest na pewno rzecz, która wszystkich najbardziej interesuje. Najpierw nieco o historii firmy. Za tym projektem stoi ostrawska firma Gold Plus, która prowadzi stronę www.daseto.cz i inne strony, które już nie działają. To są właśnie tego typu strony, na których za jednego SMS-a możecie kupić wczasy za 160 000 koron albo za jednego SMS-a o wartości 4 koron możecie kupić nowego iPhone'a, który normalnie kosztuje ponad 13 000 koron.
    W dniu, w którym powstał projekt eRmail w sprzedażowym rejestrze (odpowiednik naszego rejestru Działalności Gospodarczej) owa firma Gold Plus została przemianowana na eRmail company SA, ale figuruje w nim wciąż ten sam właściciel, pan David Šmrha.
    A kim jest David Šmrha?
    Jeśli chcecie mu posłać podziękowania za pieniądze, które dzięki jego projektowi "zarobiliście", nie ma nic prostszego. Możecie to uczynić na FB
    http://www.facebook.com/profile.php?id=1078367532 ".

    OdpovědětVymazat
  40. Zdravím, tak mě dnes také naštvali. Doklikala jsem litr a jelikož jsem se ulakomila na 150 při postupu do 2.levelu, dostanu prd.
    Jdu blej, velebnosti

    OdpovědětVymazat
  41. Hned na tom úvodním článku je vidět, že autor si řádně nepřečetl podmínky. Oni neslibují 5,- Kč za eRmail, ale 0,5 až!! 5 Kč. Naprostá většina je 0,5 Kč Vyšší odměny jsou opravdu jen vzácnou vyjímkou. Ale, kdo do toho nechce jít, může se přece svobodně rozhodnout a nedělat to? Ono totiž, kdyby se za každé přečtení platilo 5 Kč, tak by inzerované služby, nebo předměty byly neprodejné....

    OdpovědětVymazat
  42. Dosáhla jsem už částky 1010kč ale najednou cílová částka se zvýšila na 2000kč tak chci s nimi skončit poradí mě někdo jak na to.Jindra

    OdpovědětVymazat
  43. je to podvod, dosáhl jsem částky 959,95Kč a najednou se mi nepřipočítávaní příchozí eRmaily.
    Tak jsem si dopisoval s majitelem eRmailu a toto je jeho odpověď:
    Teď mi ukaž jaktože je eRmail podvod... máme tisíce vyplacených uživatel a to uživatel kteří nepodváděli, ty si podvodník a ještě osočuješt mě a mou společnost... Tohle je sprosté od tebe.
    Místo toho aby mi normální lidi poděkovali, tak se dočkám že mi posílají osočování že se jedná o podvod a podobně a pak to tak dopadá jak s tebou... se přepni do vyššího levelu, jinou variantu pro tebe nemám.

    OdpovědětVymazat
  44. Zdravím všechny,klikala jsem 2roky jako blbec jako vy a když jsem měla na účtě 968kč,takmě automaticky přesunuly do druhého levelu,kde je podmínka vyplacení 2000kč!A ještě měli tu drzost tam napsat,že ať se prý podívám do emailů z března,že jsem to prý potvrdila dobrovolně!Nemám slov!Jsou to svině!!!Pokud je možnost hromadné žaloby,jdu do toho.Zdenka.Deny37@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Presne tak to iste aj mne sa zastavilo na 959,97 Kč a emaily na ucte po odkliknuti zostavaju nadalej a proviziu nepripisuje.

      Ano kazdopadne postihnut to ide, nakolko v obchodnych podmienkach firmy sa uvadza ze za email , ktory moze aj nemusi prichadzat do emailovych
      schraniek je pripisana uzivatelovy urcita odmena az 5 KC, minimum stanoveny nie je, cize email moze byt zaslany aj s nulovou hodnotou, ale, zdoraznim VELKYM ALE:
      email co prisiel do mojej ako aj dalsich emailovych schranok uvadza ohodnotenie 0,50 kc za odkliknutie a po odkliknuti sa odmena nepripise a emaily zostavaju nadalej na ucte uzivatela, tu uz sa moze jednat o podvod sice maleho rozsahu, ale spojenim viacerych ide o podvod obrovskeho rozsahu a konatelovy ermailu velmi moze pritazit ze takmer vsetky ucty sa zastavyli na rovnakej sume a v roznom casovom rozpeti, cize vyhovorka tipu chyba v systeme neprejde, jasne smeruje na znaky podvodneho konania.dobry pravnik z nich vytiahne aj gate. Neviem mozno sa ktosi na zaklade tohoto topicu toho ujme.

      Vymazat
  45. Ach ach, klikálci :D Já si za rok vydělal tři tisíce - Stačilo udělat 3 ucty v jeden den, zhruba rok neklikat na nic, mezitím stačilo naprogramovat bota. Po roce jsem se přihlásil a z počítače s DIP (Dynamická IP Adresa) a za pomocí menší lsti na data Cookies jsem spustil bota který nahromadene ermaily sam odlikaval.. Behem 20 minut jsem nadílku ze tri uctu za rok mel hotovou. Na částce 959,- kč se to stopne pro kontrolu zda jste nepodváděli - kontrola přes data Cookies a IP - které jsem obojí vesele obelstil :) A voila, penízky jsou doma. když chcou spamovat, a jěště to podporovat, tak je aspon clovek muze ojebat ! :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Občas se ty noci strávené programováním vyplatí :)

      Vymazat
    2. No já jsem klikal poctivě a měl jsem jeden účet a i když mě zamrazily u 959.99 Kč tak mě hned odblokovali jelikož zjistili že jsem poctivý a peníze doma.

      Vymazat
  46. Díky za tenhle blog. Přestávám klikat. Odklikávám už od r. 2011 cca jednou za dva-tři měsíce více eRmailů najednou. Dnes jsem si udělal kontrolu. Částka na účtě před klikáním 447,- a po hodině klikání cca 100 eRmailů z nichž byly některé i za 2Kč a dost jich bylo za 1 Kč se částka navýšila o 10Kč.
    Tak jsem začal pátrat ;-) a dostal se až sem.
    Jen tak pro varování pozor na registraci na seznamce POLIBEK.net podvod !!! registrace zdarma, ale potvrzení starší 18 let za SMS 99,-Kč a k prohlížení fotek nutná další SMS za 99.-Kč k tomu profily a fotky neodpovídají skutečnosti....
    jmifik@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  47. Magoři :D já i má matka jsem vyplacený a 2 kamarády zablokovali ptz podváděli :D... sice to déle trvalo ale jsme a pokračuji... Přečtěte si VOP prvně , jelikož je tady spousta neandrtálských a nevzdělaných komentářů, které jsou úplně mimo realitu.

    OdpovědětVymazat
  48. Prosím, podal někdo žalobu nebo to dal do televize? prosím informujte mě.
    zahradka01@email.cz

    OdpovědětVymazat
  49. Lidi vy jste,ale všichni vedle! "eRmail Company s.r.o" je ověřená ČOI(Českou Obchodní Inspekcí) a já sám jsem si vyzvedl ve druhém levelu 2000Kč.A teď jedu znova a už jsem ve třetím.Je pravda,že je o velmi pomalé,ale není o podvod!!!!A pana Davida Šmrhu znám osobně a i když je trochu nesympatický a zaopatřený penězi a právníky tak to není podvodník! ;)

    OdpovědětVymazat
  50. Tak dobre, tady mate oficialni vyjadreni pana Davida Šmrhy...
    echci být sprostý aby to nevypadalo, že jsem neandrtálce i Já sám, ale víš kolik je závistivých lidí Matěji na světě? Řekni co tento člověk dokázal, který pomlouvá společnost eRmail? Podívej, já vymyslel něco co tu nebylo, registrovalo se tam za první měsíc spuštění 450.000 čechů , tohle v historii nedokázal nikdo a já to dokázal pouze v malé CZ republice. Lidé jsou vypláceni a dělím se s okolními lidmi o své vydělané peníze... Kdo tohle dělá na světě??? Google? Facebook? T-Mobile? Apple? Microsoft? .... Tak proč mi máte za zlé když eRmail je zcela ZDARMA a nestálo Vás to ani korunu a ještě rozdávám mezi lidi své prachy... Proč Vám lidem to nestačí??? Všichni lidé jste stejní sobci a jedinou radost by jste měli kdyby člověk který vydělává měl autonehodu nebo onemocněl... Myslíš že to je morální? Myslíš že lidstvo se chová správně? Asi jo, když člověka který vybudoval z nuly impérium chcete ukamenovat a nespokojíte se ani kdyby se pro lidi okolo rozkrájel.... Tohle co jsem napsal klidně můžeš na blogu zveřejnit, ať si to lidé uvědomí. Pokud jsem takový podvodník tak v čem jsem koho a kdy podvedl? Budu velice rád když mi odpovíš na dané téma.

    OdpovědětVymazat
  51. Tady je dalsi oficialni vyjadreni pana Davida Šmrhy..
    No samozřejmě, spousta uživatel již byla vyřazena a výplata jim byla zamítnuta jelikož porušovali VOP tím že si dělali desítky vlastních účtů a sami sebe doporučovali jen aby urychlili výběr.... V podstatě mě tady tím chtěli okrást, tudíž nejsem podvodník já, ale ten který nedostane penízky... Jinak bylo už hromada lidí vyplaceno, rozdal jsem svých několik milionu lidem ... A nemůžeš používat jednoduchou matematiku kterou uvádíš, jelikož musíš počítat stím že uživatelé dosahují na částky za dlouho a fungujeme ve spustě zemích a spousta jich nedosáhne nebo to vzdá... Jedná se o jednoduchou marketingovou strategii ... Vše má hlavu a patu, jediné co nemá hlavu jsou takoví kreténi , kteří v životě napsali jenom blog a snaží se své zoufalsvi a beznaděj hodit i na jiné uživatelé a lidi... a potom to má za výsledek ten, že lidi přikyvují na nesmysly které v podstatě ani neexistují

    OdpovědětVymazat
  52. Dalsi oficialni vyjadreni pana Davida Šmrhy
    No samozřejmě, spousta uživatel již byla vyřazena a výplata jim byla zamítnuta jelikož porušovali VOP tím že si dělali desítky vlastních účtů a sami sebe doporučovali jen aby urychlili výběr.... V podstatě mě tady tím chtěli okrást, tudíž nejsem podvodník já, ale ten který nedostane penízky... Jinak bylo už hromada lidí vyplaceno, rozdal jsem svých několik milionu lidem ... A nemůžeš používat jednoduchou matematiku kterou uvádíš, jelikož musíš počítat stím že uživatelé dosahují na částky za dlouho a fungujeme ve spustě zemích a spousta jich nedosáhne nebo to vzdá... Jedná se o jednoduchou marketingovou strategii ... Vše má hlavu a patu, jediné co nemá hlavu jsou takoví kreténi , kteří v životě napsali jenom blog a snaží se své zoufalsvi a beznaděj hodit i na jiné uživatelé a lidi... a potom to má za výsledek ten, že lidi přikyvují na nesmysly které v podstatě ani neexistují

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je strašnýýýý prase, za to co napsal!!!

      Vymazat
    2. On ten Šmrha nebo jak se jmenuje věděl do čeho jde.Ví jak vydělat bezpracně peníze za podpory velkého množsví Českých blbců.Lidé chodí na šmejdy a může se jim to říkat horem dolem.Tady zase klikají jsk tupci a věří v zázrak.Ten pan velkopodnikatel to má ale rozhodně dobře promyšlené jak na vás vydělat.Můžete si jít stěžovat ale nic nedocílíte.On to má uvedeno v podmínkách tak aby vždy vapadal jak čestné hříbátko.Můj a ne jenom můj názor je ten že jsou to takoví šmejdíci.Šmrha nemá žádnou svojí čest a nectí hodnoty slušnosti.Ale co bychom chtěli.Vždyť naši vůdci to je také smečka podvodníků a nenažranců.A póvl na ně vesele vydělává.Ať žije demokracie.

      Vymazat
  53. děkuji za tyto stránky,známá mi to nabídla,tak jsem ráda že nebudu za blbce.

    OdpovědětVymazat
  54. Mám 914 přečtených eRmailů a odměnu za ně 620,90 Kč. Prý až 5 kč za eRmail. Haha. Předpokládám, že to mají nastavené tak, aby se minimálního výběru 1000 Kč nikdy nedosáhlo.

    OdpovědětVymazat
  55. Ježiši vy jste zoufalci,majitel si užívá peněz a vy jen sedíte doma a klikáte :D
    https://fbcdn-sphotos-f-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xfa1/t31.0-8/290317_4049657754657_535510285_o.jpg

    OdpovědětVymazat
  56. Naštvala jsem se a napsala do eRmailu mail. Tady zveřejňuji:
    Komu: info@ermail.cz
    Odesláno: 15.8.2014 11:40:54
    Předmět:

    Dobrý den,
    na netu jsem si o eRmail přečetla ne zrovna pochvalnou recenzi a bohužel musím dát všem těmto příspěvkům za pravdu. Chodily mi reklamy za větší peníze 1 kč -3 kč. Když jsem se blížila k částce 1000kč, začaly reklamy chodit jen občas. Pak jsem se omylem povýšila na lvl 2 a opět začaly chodit reklamy dost často a za dobré peníze. Teď mam na kontě 1351,63 a reklama chodí jen občas a to jen za 0,50, vyjímečně za 1 kč. Hlavně mi nepište, že nemáte reklamy a že už vůbec nemáte reklamy za 1 kč-3 kč, protože je to lež. Moje dcera pro vás také kliká a každý den mi píše, jaké reklamy má a za kolik. Několikrát jsem to u ní i viděla na jejím PC, když jsem byla na návštěvě. Ona má na kontě jen něco přes 500 kč. Děláte všechno proto, aby u vás nikdo nedosáhl částky, která může byt vyplacena.Na netu vaši firmu nazývají podvodnou a ve všech diskuzích před vámi varuji. Škoda, že jsem si tyto diskuze nepřečetla, než jsme vám naletěla a 3 roky pro vás klikala a nedostala ani korunu. Rozhodně si vaše chování nenechám pro sebe a budu před vámi varovat hodně lidí. Poradím se i právníkem, jaké kroky se dají proti vám podniknout.
    Zuzana Šubrtová
    ___________________________
    David (info@ermail.cz)
    Re:
    Dnes 15. 8. 2014, 13:49:13

    Dobrý den,

    vše co píšete je lež a pouze jste málo informovaná. Nikde není psáno že každý uživatel musí mít email za stejnou odměnu a právě že děláme vše proto aby byli všichni vyplacení, stejně tak jak již hromada lidí vyplacena byla.

    Koukněte do galerie na naších stránkách. Pro Vaší informaci denně vybírají uživatelé tisícovku.

    Obraťte se prosím na právníka a ukažte mu VOP a poté Vaší stížnost, uvede Vás na pravou míru.

    Omlouváme se za pozdní odpověď.

    S pozdravem eRmail.cz
    David Kociánek
    technická podpora

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to legálně posvěcená zlodějina.Takoví šmejdíci co?

      Vymazat
    2. Proboha tak proc dva lide maji do castky 900 Kc ty same reklamy za ty same penize, a jeden se prepne do levelu dve a najednou u toho prvniho vsechny reklamy jsou za 0,05 a u druheho porad za dobre ceny, vzdyt je to jasny, nedopustit se dostat na castku ktera je na vyplaceni.

      Vymazat
  57. Tak jsem se konečně dočetl na kones.Uff......Shrnutí??? No jak je vidmo,pan Gotwald se nám a bohůžel i našim potomkům dostal pod kůži.Že to sem nepatří?Omyl,patří.Všichni co jsou zklamáni jsou totiž komunisti jak poleno(buď všechno pro všechny a nebo nikdo nic)Já to nedostal a tak to nedostane nikdo a špína se krásně píše ale do očí by mu to nikdo neřekl.Né,nejsem najatej ale jsem beze stranej.Ano věřím že se může jednat o podvod ale tak ne.Jsem uživat eRmail,mám na účtě přes 700,-(virtualních Kč).Já ale VOP četl a vím že eRmail může dát třetí straně mojí emailovou adresu ale jen adresu takže o osobní údaje nejde(osobní údaje v dnešní době je jen RČ-sám jsem si to ověřil) a proto mi chodí spamy od všech ale vše se dá zrušit.
    Co do odměny-max je 5,- korun mě chodí od začátku za 0,50,-Kč někdy míň a někdy i víc (vyjímečně) ale o tom to je.Je to běh na dlouhou trať a je toi o šéfoný proti krádeži(více účtů) kdo podvádí letí.
    No a o tom je naše dnešní doba.Hamty,hamty aťmám víc než tam ti.
    Jednoduchá rada.Zkusit-vydržet-nepodvádět.A je to jen o tom jak se k tomu každy postaví.Chcete li zbohatnout rychleji neseďte doma u PC
    Jan,Praha
    Habin@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  58. Nepochybujte, je to skutečně podvod. Při dosažení cca 900 Kč přestanou maily chodit. Chtělo by to hromadnou žalobu s účastí televize, aby celý národ viděl nového konkrétního šmejda.
    Pro firmy: zvažte zda nejsou klikačky vyhozené peníze.

    OdpovědětVymazat
  59. Můj první příspěvek se nezobrazil, proto píši ještě jednou. Nemůžu souhlasit se všemi pomluvami a negativy tady na tomto blogu. Já jsem svou výplatu dostala 4 dny po žádosti přímo na účet. Naklikání trvalo trošku déle, ale tisícka se mi hodí vždy. K těm, co mi chtějí nadávat, že jsem lhářka zveřejnila jsem důkaz platby na tomto linku.
    http://www.payout.cz/search.php?keywords=ermail&sid=e82454d7eac96798552bc93140ef9bfc

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pokud máte zájem,udělám vám cenné papíry společnosti Microsoft.:-)

      Vymazat
    2. Tak nevím ale stránky Payout a výpis ČS no tak něják mi to nesedí

      Vymazat
  60. Jakmile jsem dosáhla 900 Kč, přestaly i mně chodit emaily, již 2. měsíc jsem na částce 911 a ne a ne se odrazit :o(((((( , přijde 1 email za 14 dní, sprostota :o(((( jsou to šmejdíci...

    OdpovědětVymazat
  61. Zumail, Ermail, Goldmail, Masmail... a další podobné. Vše je podvod! Hned od začátku spuštění těchto služeb jsme se s partou nadšenců přihlásili k odběru. Z počátku (rok 2012) chodilo i několik mailů denně, z počátku po 1 Kč, poté již jen 0,50 Kč. Dnes, po více jak dvou letech, kdy jsme se většina dostali přes částku 900 Kč, tedy asi necelou stovku před výplatou (1000 Kč) - přestávají maily chodit vůbec. Přijde tak 1 - 2 za týden. Přitom, na nově registrovaný účet opět chodí, několik denně. Navíc procenta udávající aktivitu nemají vliv na počet emailů. Na účet s aktivitou 65% (nasbíráno 900 Kč) přijde 1 - 2 emaily za týden. Kdežto na účet s aktivitou 40% (nasbíráno max. 400 Kč) přijdou hned 2 - 10 emailů týdně. Takže se k výplatě NIKDO NIKDY zatím nedostal. Nechápu, jak může ČOI něco takového prohlásit za „čisté“ podnikání.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ono to opravdu ale čisté je a nikdo s tim nic neudělá. Také mám zhruba 910Kč a emaily už nechodí, příjde opravdu jeden za 14 dní a ještě má hodnotu 10 haléřů ale chodí a o to tu jde.Tím nikdo neporušuje zákon ale ve své podstatě je to podvod, bohužel požehnaný podvod. Provozovatel si namastí kapsu ale lidi nevyplatí, respektive je vyplácí tak pomalu, že mu to nedělá žádnou starost i při té ceně, za kterou reklamu prodává. Jediná obrana je se neregistrovat a neklikat.

      Vymazat
    2. Což tak se spojit a podat žalobu? Připadá mi to, jako by někdo nalákal pracovníky na stavu za tisícovku na hodinu, ale výplata pouze po dosažení částky třeba 25.000. No a po dvaceti odpracovaných hodinách by tě už nikdo nikdy nekontaktoval... To snad ani u nás není možné.

      Vymazat
  62. Tak vidíím v diskuzi že už nebudu první, ale já jsem od ermailu tu tisícovku vyplacenou dostal! Trvalo to sice déle, ale když jsem si pak požádal o ýplatu, tak asi do týdne peníze přišly na účet. Možná stačí jen nešvindlovat s doporučenkama a chovat se podle pravidel. A na internetu v diskuzích pak nejvíce řvou pravě podvodničci, co jsou odhalení... Ale za mě teda ermail podvod není.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lžeš. Dostal jsi kulový, protože od 920 korun ti připíšou za 1 mail maximálně 0,1 Kč. Takže jsi nemohl tu tisícovku v reálném čase dosáhnout. Jsi obyčejný podvodník, asi placený zaměstnanec ermailu, který píše píč*oviny za prachy inzerentů do diskusí. Zkus mi dokázat, že to není pravda :-)

      Vymazat
  63. Já dnes taky dostala 1000,- na účet :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. a já vyhrál euro miliony :-)

      Vymazat
  64. Když jsem si zakládal eRmail,bylo v podmínkách prvního levelu minimální zisk z jednoho eRmailu 0,50 kč.Dnes jsem pořád v prvním levelu na částce 926 kč a ermaily chodí tak dva do týdne s částkou 0,05 kč.Jasný příklad porušení podmínek.Stejné případy má asi 30 lidí v mém okolí.Dokud neuvidím na vlastní oči,že někomu poslali 1000 kč na účet,neuvěřím.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ono jestli si spíš těch 30 lidí v okolí nevymýšlíš Anonyme - Jestli to spíš nebude 30 svých emailů ,aby ti chodili halířky, které sis přiřadil do té tabulky. :=D Taky jsem chtěla na ně vyzrát, ale bohužel , jejich systém mě odhalil a poslali mi kompletní výpis i s IP adresami ,které jsem tam zadala :D - Mají to neprustřelný :=)

      Vymazat
  65. Dnes jsem zrušil účet na eRmailu, protože po dosažení částky asi 918,Kč mi začaly chodit průměrně jeden až 2 maily týdně za 0,05,-Kč, takže než bych se dostal na částku 1000,-Kč, tak bych musel klikat ještě 15 let. A druhý účet, který byl registrován na manželku jsem také zrušil. Doposud tam chodily maily za 0,50,-Kč, ale dnes přišly již pouze za 0,10,-Kč, protože bylo dosaženo částky 900,-Kč.Radím všem, zrušte také svoje účty, protože Vám peníze nikdy nevyplatí a jen budete svým klikáním podvodníkům vydělávat peníze.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám na účtu 915 kč, mailů mi chodí hodně, ale jen za 0,1 kč. Za tyto peníze již maily nečtu, neklikám a mažu je. Účet jsem dosud nezrušil, ale určitě to udělám, protože peněz se stejně nedočkám.

      Vymazat
  66. Mě teď chodí reklamy za 0.10 Kč, ale už neklikám. Nemá to cenu. Škoda času a peněz bych se stejně nedočkal.

    OdpovědětVymazat
  67. eRmaily chodí a chodí,po dosažení 922Kč,začínají mít hodnotu 0,05Kč,chodí 10mejlů měsíčně,takže k dosažení posledních 78Kč je třeba 13let při 10mejlech měsíčně.HA,HA,HA ,HA

    OdpovědětVymazat
  68. Toto by mohlo byt na hromadnu zalobu za neopravnene obohacovanie sa.

    Sice to ma ermail v obchodnych podmienkach nejak "osefovane", ale stalo by za to sa na tie praktiky podivat...

    OdpovědětVymazat
  69. Přidám se k jakékoli hromadné žalobě, ihned a rád.

    OdpovědětVymazat
  70. taky mi už chodí za 0,10 , takže stejný zkušenosti

    OdpovědětVymazat
  71. Je to jednoznačně podvod! Taky už mi chodí jen emaily za 0,05 Kč (jsem na částce 927 Kč). A je jich čím dál méně. Za posl. měsíc 11, přitom kamarád, který má nasbíráno jen 438 Kč dostává stále emaily za 0,50 Kč. Takže je jasné, že mají systém nastaven tak, aby se NIKDO NIKDY k vyplacení nedostal. Limitně se blížíte k nule a dle obch. podmínek nemusíte dostat ani těch 0,05 Kč za email. Klidně třeba i 0 Kč. Takže opět jen ukázka jak ČOI je naprosto k ničemu. Stačilo by audit na systém a účetnictví. Neschopnost, klasika, kdo by se z úředníků namáhal...

    OdpovědětVymazat
  72. Je to smutné, ale také musím přilít oleje. Stejná zkušenost. Zpočátku chodily emaily v hodnotě 0,5 Kč, někdy i 1 Kč. Snad výjimečně i s vyšší částkou, jak zde uvádí jiní, ale těch bylo poskrovnu, že už si popravdě ani nevzpomínám. Po překročení částky 900 Kč a přiblížení se výplatnímu limitu (jsem v prvním levelu, nabídky na přechod do vyššího jsem ignoroval), k čemuž pro představu došlo po cca 3 letech od registrace na ermail.cz, nastala změna. Četnost doručených e-mailů se rapidně snižovala až v jednu chvíli přestaly chodit vůbec. Říkal jsem si, že už to umřelo. Pak zase začaly chodit, nicméně odměna za jeden přečtený e-mail klesla na 0,05 Kč. Myslím, že je zřetelná snaha o zabránění dosažení výplatního limitu, i když se toto (jak bylo zmíněno výše) může dít zcela v souladu s "obchodními" podmínkami.

    OdpovědětVymazat
  73. Mě po dosažení 1000kč poslaly 1000kč na účet. Spokojenost

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jseš ty, Davide? Styď se.

      Vymazat
  74. kdysi jsem sem psal že stačí vydržet a že to příjde :( no holt jsem naivní i mě šli ermaily jen na 0,05 haléřů takže dnešním dnem končím a ruším učet stejnak bych těch 920 korun nikdy neviděl

    OdpovědětVymazat
  75. Od cca 920 Kč odměna 0,05 Kč. U manželky je to stejné...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Píšu dnes o tom:

      http://www.pc-politika.cz/infusions/news/news.php?readmore=7840

      Vypadá to na podvod a dělání si prdel s klientů.

      Vymazat
  76. Zdravím, dostal jsem 1000,- na účet ,ale bylo to tak 2 roky zpátky, poštou mi přišel listek litru na fotku kterou jsem měl umístit na web . Dostal bych za to 200,- na další pokračování ,ale už jsem to kašlal. Jinak mi také ke konci chodili malé sumy ale míň jak 0.50 to nebylo.

    OdpovědětVymazat
  77. Tady žádná žaloba nepomůže. můžeme jenom doufat, že ten zmrd David Šmrha chcípne v bolestech na rakovinu.

    OdpovědětVymazat
  78. Šmrho, na rozdíl od Tebe mám krásnou ženu a super děti, užij si to

    OdpovědětVymazat
  79. Jdu do hromadné, žaloby. Mám nspřeno 900,12 Kč. už mi to opravdu nebaví, abych po O,5 haleřů. Původně to bylo 50 hal. a kdyžý dosáhnete zhruba 9000 Kč. Ta se vám přípíéusují částky 0.05hal. Vážění, podud nenastane náprava budeme se musetz obrátit na ČOI, Ale i na policii. A na UOOZ.

    OdpovědětVymazat
  80. Vážení přátelé, policie, ani žaloba, ani ČOI nepůmůže. Cesta je zlikvidovat zdroj. Tedy, víme od kud nám chodí reklamní maily. Stačí tedy všem těm, kteří za reklamu "ermailu" platí napsat (opakují se), že tyto reklamy dáváme do spamu. Firmy reklamu přestanou podvodníkům zadávat a bude pokoj. My důvěřivci nedostaneme nic, ale podvodníci také ne.

    OdpovědětVymazat
  81. Ermail je nechutný podvod, kdy Vás nutí abyste se zapojili do této hry s principem Letadla Jde o systém multilevelmarketingu, kde vlastně principem není, abyste vydělali vy, ale abyste sehnali dostatek podobných blbců, kteří budou vydělávat klikáním na reklamní bludy.
    V současné době jsem stále na 1.levelu s částkou za ermaily 935.40Kč a ermaily chodí jednou za týden. Ovšem částka je 0,02 Kč/1 ermail.
    Smažím se vydržet do minimální hranice, ale po 7 mi letech už tohoto podvodu mám plné zuby.

    OdpovědětVymazat
  82. Jsem pro žalobu a začněme! Ozvěte se mi všichni na zaloba.ermail@seznam.cz, kdo jste ochotní podílet se na žalobě. Díky, Petr

    OdpovědětVymazat
  83. Je to podvod. Dělají vše možné, aby člověk té částky nedosáhl. Založil jsem si 2 účty, tak to můžu porovnávat. Na jednom jsem měl více peněz, na druhém méně. Jeden čas na ten první skoro přestaly chodit emaily, tak nebylo co přičítat. Na druhý furt chodily. Pak se to po čase zase vrátilo do lepší frekvence. Jen mi byla snížena odměna 0,5 Kč na 0,1 Kč. Po čase z 0,1 dokoncena 0,05 Kč. Teď mi tam tak na ten účet s více penězi chodí emaily s odměnou 0,01 Kč. Na druhý mi chodí úplně stejné emaily s odměnou 0,5 Kč. Říkal jsem si, že se nenechám odradit a že jim to prostě za tohle chování mermomocí urvu, tak jsem to zkusil obejít přes systém doporučování. Peníze najednou začaly růst. Až mi to jednoho dne zařízli tak, že mi chodí sice emaily s odměnami, ale reálně se mi nic nepřičítá. Ani z emailů, ani z doporučení i když mám na ně nárok a ti, které jsem doporučil, fakt klikají a peníze se jim přičítají.

    OdpovědětVymazat
  84. Ano přátelé, je to tak více než 5 let jsme klikali i s přítelkyní a právě tento týden jsem definitivně prozřel. Při částce 950,- Kč přišel první ermail za 0,01Kč (slovy jeden halíř). Spočítejte si sami, že k dosažení 50,-Kč bych musel odklikat asi 5.000 ermailů, což je dělat ze sebe blbce dalších zhruba 10-15 let. Obchodní podmínky jsou napsané tak dobře, že asi není šance na žalobu, ale je třeba to šířit, aby lidi nemarnili nesmyslně život s reklamou zadarmo ! Snad se panu podnikatelovi se silným žaludkem odvděčí ten nejvyšší.

    OdpovědětVymazat
  85. Já taky doporučuju, jinak to nemá smysl, chybí mi necelých 50 kč do 2 000, do levelu dva jsem přešla dobrovolně, byla jsem tehdy ještě na škole, tak mi to bylo jedno, řekla jsem si, že budu šetřit, každá koruna dobrá, teď mi chodí maily jen za 0,1.....na otázku proč mi kupodivu přišla odpověď s tím, že inzerent si vybírá sám kolik komu za reklamu dá. No budiž, za doporučení dostanu měsíčně i několik korun, tak to zkusím dokopat tak a uvidí se.....jinak bych klikala dalších pár let.

    OdpovědětVymazat
  86. Zdravím všechny, zrušte si všichni účet u eRmalu i Zumailu a budete mít klidné spaní, do počítače vám nepoleze plevel , kterému jste to svou registrací dovolili , protože stejně nic nikdy nedostanete :-) A jsem přesvědčen zcela o tom, že ti, co tvrdí, že něco dostali, tak jen lžou, nebo to jsou nastrčení "přátelé" pana "podnikatele", kteří se mu snaží vylepšit Image záporných komentářů na jeho firmu na internetu. To jenom lehce úvodem a teď k věci :

    eRmail.cz
    Registrován od 2. listopadu 2011
    Dosud přečtených 1715 eRmailů
    Z eRmailů: 809,85 Kč
    Z dotazníků: 20,- Kč
    Z eRvidea: 2,- Kč
    Z doporuč: 0,- Kč
    Ostatní: 100,- Kč
    Celkem máte na účtu:
    931,85 Kč

    Takže po 5-ti !!!!!! letech klikání na debilní reklamu mi podle výpočtu vychází, že mi zbývá přečíst pouhých 1360 ks 5-ti haléřových e-mailů , což je při frekvenci 5 x za měsíc 272 měsíců = 23 let , toho se určitě nedožiju, jde naprosto o MEGA PODVOD !!!!!!!

    A ještě k Zumailu , je to v bleděmodrém :
    Stav Vašeho účtu ke dni 25.12.2016 (08:32:37) je 779,00 Kč
    Zatím nemůžete požádat o výplatu. Zbývá vydělat 221,00 Kč.

    Zrušil jsem si obě registrace na eRmailu a Zumailu a mám konečně klidné spaní. Doporučuji všem to tak udělat a pánu podnikateli tím pádem pěkně snížíme příjmy za reklamu. Nic jiného si nezaslouží.....přesto věřím, že se na každý prase někde vaří voda a boží mlýny melou pomalu a jistě.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě to típli úplně jak jsem se blížila k výběrečné částce, tak se mi přestaly přičítat odměny za maily a u zumailu chodí jeden zumail za měsíc, jsou to všecko podvodníci!

      Vymazat
  87. Se divím že tento podvod stále ještě dnes funguje a majitele ještě nikdo nezavřel a firmy jako O2 sním stále ještě spolupracují a vyplácí mu za reklamu kterou stejně nikdo nečte.

    OdpovědětVymazat
  88. Ano je to podvod. A myslím že s žádnou žalobou asi neuspějete. Vše mají ošetřeno v podmínkách. Postavil bych se k tomu spíš opačně.
    Buďte upřímní a je jasné že všichni příjemci těchto emailu je čtou / otevřou jen proto aby dosáhli nějakého kreditu. Takže pro zadavatele jsou to vyhozené peníze a firma jako je Zumaul a Ermail jim lže a vytáhne z nich peníze za neúčelnou reklamu. Takže lepší než se pokoušet něco dostat z těchto podvodníku je jim znemožnit další příjmy. Ideálně informovat všechny firmy které si pomocí nich nechávají rozesílat reklamu, že tuto reklamu cílí jen na své ovečky, které nemají zájem o žádné produkty ale jen o svůj kredit. Napsat jim jak se tito pánové chlubí jak díky důvěryhodnosti jim firmy platí za reklamu (pokud se toto dá opravdu doložit), která je k ničemu a jak naopak dělají blbce z těch komu ji posílají. A tím i kazí jméno dané firmy, která jejich služby využívá. A tyto firmy by měly chtít své penze zpět. Oni nemohou posílat nikomu jinému než těm kdo je u nich registrován a dal jim k tomu souhlas. A myslíte, že někdo si takto nechá dobrovolně plnit schránku protože má zájem něco koupit ? A navíc ti kteří jsou "na tom tak špatně" že tomuto věří mají na to aby za něco utráceli ? Já myslím že ne. I tady platí "Nejlepší obrana je útok"
    Tak to je jen k zamyšlení.

    OdpovědětVymazat
  89. Ano se vším souhlasím, 5 let jsem jak blbec klikal a když už jsem měl na dosah cílovou částku, tak mi začali dávat 0.01Kč za jeden přečtený ermail. Jsou to podvodníci tak radím nenechte se zlákat. J.K.

    OdpovědětVymazat
  90. Je to pravda, podvod jak hrom....

    OdpovědětVymazat
  91. Ermail je podvod!!!! Pokud nemáte ani refferal po vypršení, nepřičte se vám ani 0,01 Kč!!!! PODVOD PODVOD, je to nechutný zmrd, který by potřeboval kulku.

    OdpovědětVymazat