neděle 10. března 2013

Aplikace na blokování a správu hovorů pro Android

Každý asi zná obtěžující hovory ze strany operátorů, firem nabízejících různé zbožní, nebo konkrétních osob, se kterými zrovna nechceme mluvit.
I já jsem tedy začal hledat na Google Play aplikaci, která by mi pomohla. Bylo to nečekaně složité. Vyzkoušel jsem jich celou řadu. Některé nefungovaly vůbec, jiné jen částečně nebo jen někdy.
Na konec se povedlo a já našel aplikaci s názvem Call Blocker, která se ukázala jako naprosto ideální. Aplikace nabízí opravdu rozsáhlé možnosti nastavení. Já bych vyzdvihl možnosti pro samotnou blokaci hovorů. Zde je v nabídce možnost pouze simulovat, že je obsazeno, nebo aplikace hovor přijme a ihned zavěsí. To má samozřejmě za následek, že volajícímu je naúčtována minuta hovoru a tak ho asi poměrně brzy otravné telefonování přestane bavit. Obě tyto akce probíhají skrytě a telefon nezazvoní.
Kromě toho lze nastavit i možnost odmítnutí hovoru s následným automatickým odesláním předdefinované sms, tvorbu white a black listů, logování blokovaných hovorů  a mnoho dalšího.
Aplikace je zdarma, bez reklam a nepotřebuje oprávnění root. Jedinou překážkou by mohlo být, že je v angličtině. Ovládání je však natolik intuitivní, že by ho měl bez problémů zvládnout každý.


QR kód pro stažení aplikace Call Blocker z Google Play




Žádné komentáře:

Okomentovat